تولید سنگ های مصنوعی با بازیافت ضایعات کارخانه ها

تولید سنگ های مصنوعی با بازیافت ضایعات کارخانه ها آچار: یک شرکت دانش بنیان با بازیافت مواد مصرفی کارخانه ها، سنگ های مصنوعی را در رنگ ها و طرح های متنوع به تولید رسانده که این تکنیک منجر به کاهش هدررفت مقادیر بسیاری زیاد مواد قابل مصرف و پاکسازی محیط زیست شده است.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، نباتی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباب زمینه کاری این شرکت، اظهار داشت: این شرکت از راه تحقیقات در حوزه شناخت و مصرف مواد اولیه با بهره گیری از ضایعات کارخانه های سنگبری توانسته است از هدررفت مقادیر خیلی از مواد قابل مصرف باکیفیت بالا و پرت هزینه ها پیشگیری کند.
وی افزود: در این شرکت با تغییر ساختار مواد مصرفی کارخانه ها و قابل بازیافت شدن تولیدات آنها صرفه جویی قابل توجهی را در مصرف انرژی ایجاد کردیم. این تکنیک را برای بازیافت مواد در کارخانه های سنگبری و کارخانه های تولید آجر و سفال عملیاتی کردیم.
بگفته نباتی در کارخانه های سنگبری بدون استفاده از رزین، سنگ مصنوعی تولید شد که ضمن کاهش هزینه ها، تنوع بالایی از طرح و رنگ در سنگ های تولیدی به وجود آمد.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: همین طور روکش کردن بلوک های تولیدشده پرسی از ترکیب گل دور ریز و سیمان و سیلیس مناسب برای هر جاده و اقلیم از دیگر دستاوردهای این شرکت است. با بهره گیری از این شیوه می توان بصورت تخصصی روکش های بسیار مقاوم را در رنگ های مختلف و متناسب با راه مورد نظر جایگزین آسفالت کرد.



1403/07/08
11:57:41
0.0 از 5
149
تگهای خبر: تولید , سنگ , شركت , صرفه جویی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار