رئیس كل گمرك ایران خبر داد؛

۲۲ هزار و ۲۴۶ خودرو سواری در ۶ ماهه سال جاری وارد کشور شد

۲۲ هزار و ۲۴۶ خودرو سواری در ۶ ماهه سال جاری وارد کشور شد به گزارش آچار، رئیس کل گمرک ایران اظهار داشت: با عنایت به آخرین آمار گمرک از واردات خودروی سواری، در ۶ ماهه سال جاری ۲۲ هزار و ۲۶۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات ترخیص قطعی و وارد کشور شده است.



به گزارش آچار به نقل از مهر، محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران، اظهار داشت: با عنایت به آخرین آمار گمرک از واردات خودروی سواری، در ۶ ماهه سال جاری ۲۲ هزار و ۲۶۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات ترخیص قطعی و وارد کشور شده و ارزش این تعداد خودرو وارداتی به کشور در بازه زمانی ذکر شده، ۴۳۸ میلیون و ۶۶۸ هزار دلار بوده است.
وی ضمن اشاره به این که تعداد خودرو های سواری وارداتی در ۶ ماهه سال قبل ۱۷۳۶ دستگاه بوده است، اضافه کرد: ارزش واردات خودرو سواری در سال قبل ۳۶ میلیون و ۵۶۵ هزار دلار بود.
رضوانی فر در مورد واردکنندگان عمده خودرو به کشور در ۶ ماهه سال جاری، خاطرنشان کرد: در این زمان شرکتهای معین خودرو ایرانی ها با واردات ۵۶۵۰ دستگاه، سایپا با ۵۴۴۵ دستگاه، بهمن موتور با ۱۶۵۰ دستگاه و کرمان موتور با ۱۵۲۴ دستگاه به ترتیب بزرگترین واردکننده خودرو سواری به کشور بودند.


منبع:

1403/07/05
12:10:25
0.0 از 5
174
تگهای خبر: ارز , ترخیص , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار