فروش فوق العاده یک محصول سایپا برای 3 گروه متقاضیان از چهارم مهر ماه

فروش فوق العاده یک محصول سایپا برای 3 گروه متقاضیان از چهارم مهر ماه آچار: گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس خودرو را اجرائی می کند.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا درنظر دارد در امتداد افزایش عرضه محصولات و همین طور تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و پشتیبانی از خانواده و جایگزینی خودرو های فرسوده را بوسیله سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرائی کند.
در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (چهارم مهر ماه) شروع می شود، متقاضیان از ساعت ۱۰ بامداد تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که بوسیله سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام نمایند.
طرح جوانی جمعیت و پشتیبانی از خانواده، بصورت پیش ثبت نام انجام و بعد از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.
همین طور در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده نیز بصورت پیش ثبت نام، ثبت نام انجام و بعد از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودرو های فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.
یادآوری می شود متقاضیان می توانند جهت تسهیل در پروسه ثبت نام، پیش از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه نموده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.
شایان ذکر است که این ششمین دوره از عرضه محصول کوییک GXR-L امسال است.




منبع:

1403/07/02
15:12:02
0.0 از 5
202
تگهای خبر: اینترنت , بازار , خودرو , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار