رنگ آبی در غرفه سازی

رنگ آبی در غرفه سازی رنگ غرفه خود را هوشمندانه انتخاب کنید و در نمایشگاه غوغا به پا کنید!


به گزارش آچار، رنگ غرفه در رویدادهای نمایشگاهی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی تمایل افراد جهت بازدید از غرفه بگذارد. آمار نشان داده است اکثر افراد جذب برندهایی که می شوند که به گونه ای بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند.

موارد زیادی وجود دارد که شما می توانید با تمرکز و تقویت آن ها باعث شوید افراد بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند. یکی از این موارد استفاده از تکنیک روانشناسی رنگ جهت جلب توجه در غرفه سازی است.

 

به گزارش آچار به نقل از ستادهای برگزاری افراد جذب غرفه هایی خواهند شد که در نگاه اول بتوانند از آن ها حس خوبی بگیرند. اگر بخواهیم این امر را صرفا به رنگ غرفه ربط دهیم، مشخصا می تواند تاثیر روانشناسی رنگ را روی افراد به اثبات برساند.

 این موضوع می تواند ریشه در باور فرد، ریشه در حس اطمینان یا باور قبلی یا حتی یادآور یک حس خوب قدیمی ایجاد شده در او داشته باشد. فرضا رنگ آبی را در نظر بگیرید. احتمالا اولین چیزی که با آن به یاد خواهید آورد، دریا خواهد بود.

شاید حتی با سفر کنار دریا، خاطره خوبی هم از آن در ذهنتان باقی مانده است. پس به احتمال زیاد این بار نیز شما جذب غرفه ای خواهید شد که به رنگ آبی خلق شده باشد زیرا به زور غریزی این رنگ یادآور خاطره های خوبی برایتان گشته است.

عموما در غرفه سازی اصولی سعی می شود از رنگ ها به گونه ای استفاده شود که رنگ غرفه بتواند به تنهایی نمایان گر شعار، ایده ها و هدف کسب و کار باشد.

 فرضا اگر شما رنگ آبی را جهت طی کردن پروسه غرفه سازی خود انتخاب کرده اید، می توانید انتظار داشته باشید که بتوانید حس های آرامش، سعادت، دانش، ایمان، اعتماد و وفاداری و بسیاری دیگر را القا کنید.

البته ساخت غرفه نمایشگاهی  و طی نمودن پروسه رنگ آمیزی آن انقدر راحت نیست که صرفا شما یک رنگ را انتخاب کنید و طبق آن انتظار معجزه داشته باشید. بلکه باید از تکنیک های اصولی ساخت غرفه نیز به درستی بهره گیرید و آن ها را با تکنیک های روانشناسی رنگ ترکیب کنید.

 مشخصا استفاده از رنگ آبی برای القای بیشتر حس اعتماد توسط شرکت های غرفه سازی معتبر از جمله کبیرسازان  kabirkarsan.com برای آن دسته از غرفه هایی پیشنهاد می شود که به دنبال جلب اعتماد بازدید کنندگان خود خواهند بود.

حال به دور و بر خود نگاه کنید. کدام دسته از کسب و کارانی را می یابید که از رنگ آبی در لوگو یا طراحی داخلی کسب و کار خود استفاده کرده باشند؟ مشخصا استفاده از رنگ آبی در کسب و کار و غرفه سازی نمایشگاهی که با مسائل مالی و به نوعی پول در ارتباط هستند، بیشتر به چشم می خورد.

 

منبع: آچار

 

1402/07/02
23:28:53
5.0 از 5
398
تگهای خبر: رپورتاژ , غرفه , نمایشگاه , كسب و كار
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار